Thursday, February 10, 2011

8bulan di organisasi Melayu

genap 8 bulan aku di organisasi Melayu ini.

janji ditabur sekian manis 8 bulan dulu.

lu masuk 2 or 3 bulan nanti wa serap lu jadi permanent.

okey?

okey!

tapi lepas 3 bulan berlalu.
aku sabar menanti...

lepas 5 bulan berlalu.
aku menunggu dengan sabar....
ya sabar...

sekarang?

sudah 8bulan berlalu...
tapi aku masih ditakok ini.
tidak mengapa.
aku sisipkan surat bernama aku bertajuk perletakkan jawatan kepada Si Ketua...

tiada toleh kebelakang.
tidak perlu.

yakinlah dengan diri sendiri.
Insyaallah ada rezeki untukku diluar sana yang lebih setimpal dengan usaha aku.

biarlah si polan mau berkata apa.
anda tiada duduk disituasi aku tiada menahu...

aku yakin 8bulan sudah cukup mengajar aku apa itu manusia..
untuk penerangan manusia tunggu di post seterusnya.

sekian sahaja untuk 8bulan aku di organisasi Melayu.

banyak aku belajar dan aku telan.

terima kasih.

moga Allah permudahkan segala urusanku selepas ini. InsyaAllah.

2 comments:

putree said...

terbaikK!
kalo young apperentice wat event, gtau aku k.
aku join gak.^^

Zarpeno said...

stedi...hahahahha rawang